5 de des. 2012

Ai, la Xarxa

Fa unes setmanes que vaig rebent sol·licitacions amicals -suposo- de persones que volen que m'apunti al que anomenen el seu"cercle d'amics" o la seva xarxa personal... sigui per Facebok, per Google+, o altra cosa. Tot i aquestes eines, a mi em sembla que vivim en un món de comunicació, si, però de comunicació aïllant. Ja els veieu aquests joves que es passegen per ciutat amb uns auriculars clavats en les orelles destil·lant-los sons que en diuen música i que així fan que siguin "aquí-allà", aquí i en una altra banda. Això ho entenc poc (per no dir gens). Quan em trobo en un lloc m'hi vull trobar totalment, si no és que el lloc sigui molest i no m'hi senti a gust... encara que....
Per acabar, a tots dic que aquest blog, per a mi és molt suficient i que no desitjo fer-los cap menyspreu no acollint les seves peticions. En Joan Pere no vol deixar-se enxarxar més que ja ho és.

1 comentari:

Quim Curbet ha dit...

Bones festes i feliç any 2012+1